Subject: Teavitus ohtlikust olukorrast
From: "Elektrilevi" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Thu, 15 May 2025 11:44:41 +0300

Korralise võrgu ülevaatus käigus märkasime, et aadressil Pärnu linn, Liivi 
tee T1 (katastritunnus nr 62509:039:0005) asub elektriliinide all metallaed, 
mis võib olla ohtlik inimelule ja varale.
  <https://www.elektrilevi.ee/html/kirjad/img/0.gif>
Hea Transpordiamet

Korralise võrgu ülevaatus käigus märkasime, et aadressil Pärnu linn, Liivi 
tee T1 (katastritunnus nr 62509:039:0005) asub elektriliinide all metallaed, 
mis võib olla ohtlik inimelule ja varale.

Kui rikke korral (näiteks torm) kukub elektriliini juhe aiale, satub kogu 
aed pinge alla. Seetõttu on ohustatud aia lähedal viibivad inimesed ja 
loomad. Ohtlikuks maa-alaks loetakse 8 m aiast.

Tekkinud ohuolukorra likvideerimiseks soovitame elektriliinide all olev 
metallist aia osa asendada elektrit mittejuhtivast materjalist aiaga 
(näiteks puit, plastik, kivi).

Õnnetuse korral on metallaia omanik osaliselt vastutav kõrgepinge õhuliini 
kaitsevööndis tekkivate kahjude eest. Kaitsevööndi ulatuse ja seal kehtivate 
kitsenduste kohta saab lähemalt lugeda kaitsevööndi kooskõlastuste lehelt 
<https://elektrilevi.ee/et/teenused/kaitsevoondi-kooskolastused> .

Lisainfot leiate meie veebilehelt 
<https://elektrilevi.ee/et/elektriohutus/elektriliinide-ohutus> .

Heade soovidega
Elektrilevi

  <https://www.elektrilevi.ee/html/kirjad/img/0.gif>

  <https://www.elektrilevi.ee/html/kirjad/img/0.gif> 	Elektrilevi OÜ
Veskiposti 2, 10138 Tallinn
Eraklientide teenindus: 777 1545 | [email-masked] 
<mailto:[email-masked]>
Äriklientide teenindus: 777 1747 | [email-masked] 
<mailto:[email-masked]>
www.elektrilevi.ee <https://elektrilevi.ee/et>
	  <https://www.elektrilevi.ee/html/kirjad/elv/img/elv_logo_valge.png> 
<https://www.elektrilevi.ee/html/kirjad/img/0.gif>

  <http://lnk.ie/o=TBCY/e=[email-masked]/image.jpg>

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa 
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu 
turvalisuses kindel.